ÎNTREBĂRI FRECVENTE pentru realizare cumpărături personalizate

Cum comand si cum știu că ajung produsele?

  • Ne trimiti lista de cumpărături
  • Data și adresa de livrare
  • Revenim cu prețul serviciului
  • Faci plata online (produse + serviciu)
  • Facem cumpărăturile pentu tine, conform listei primite
  • Igienizăm produsele si plasele de transport
  • Livrăm produsele la adresa indicată
  • Îți trimitem dovada livrării

În ce localitate pot să trimit cumpărături pentru cei dragi? Pot să trimit și în comune sau sate îndepărtate?

Livrăm în orice localitate din România, oricât de îndepărtată ar fi. Colegii si livratorii noștri dedicați livrează constant în peste 400 de localităti din țară.

Cum fac lista de cumpărături?

Completezi formularul de comandă primit de la noi sau orice alt mod simplu pentru tine. Ex: word, notes etc. Sau te ajutăm noi.

Ce produse pot cumpăra?

Ne trimiti lista de cumpărături cu produsele dorite și noi mergem la cumparaturi pentru tine.
Dacă preferi un magazin anume sau un loc cu legume proaspete pe care îl știi, mergem exact acolo. Sau îți propunem noi magazinul

Unde găsesc produsele si prețurile lor?

Nu avem o listă de produse. Ne trimiti lista de cumpărături cu produsele dorite, iar noi le cumpărăm de la raft, din magazine. Apoi le igienizam, le ambalăm și le livrăm la adresa dorită, în condiții de siguranță completă

Ce include serviciul Livraripentruacasa.ro?

Serviciul de cumpărături personalizate include:

  • suport creare listă cumpărături
  • realizare cumpărături de la raft, direct din magazin
  • anunțare/înlocuire produse care nu se găsesc
  • igienizare produse și plase transport
  • livrare în intervalul orar ales
  • procesare plată online securizată pentru produse si serviciu
  • dovada livrare produse
  • comunicare cu cei dragi pentru livrare in siguranță

Cât costă cumparaturile si serviciul Livraripentruacasa.ro?

Contravaloarea produselor o plătiți conform estimare comanda si bon fiscal.

Costul serviciului se calculeaza în funcție de:

  • Numărul si greutatea produselor cumpărate
  • Numărul de magazine din care facem cumpărăturile
  • Distanța pe care o are de parcurs livratorul (oraș principal, magazin, destinație livrare)
  • Termenul de livrare de la comandă. (Ex: 2, 4, 48 ore, 3 zile etc)
  • Numărul de locații în care vrei să livrăm
  • Cerințele speciale pentru livrare.  (Ex: ora livrare, modalitatea de ambalare, igienizarea suplimentara in fața beneficiarului etc)
  • Tipul de Abonament contractat. (Ex: 1, 4 sau 6 livrari)

Când aflu costul serviciului și când plătesc?

Prețul serviciului îl primiți de la noi, după ce ne asigurăm că am înțeles tot ce ai nevoie să cumpărăm, din ce tip de magazine, când să livrăm, unde și în ce condiții

Plătești după ce ne confirmi formularul de comanda, care cuprinde contravaloarea cumpărăturilor + serviciul de cumpărături personalizate.

Cum plătesc?

Plata se face online cu cardul, prin intermediul linkului securizat de plată primit de la noi, după de ne confirmi comanda.